Aam Group

Backlit-panouri publicitare de tip caseta, luminate, amplasate in zone aglomerate cu trafic intens oferind astfel o vizibilitate foarte buna si provocand un impact puternic atat pe timp de zi, cat si pe timp de noapte.

 

Billboards- panouri publicitare amplasate de la 2 pana la 3 m de sol, pe marginea strazilor si a drumurilor principale. Avantajele acestui tip de panou sunt timpul ridicat de expunere al mesajului catre public si faptul ca billboard-urile pot fi personalizate prin machete creative in combinatie cu proiecte speciale.

 

Unipol- suport publicitar de mari si foarte mari dimensiuni, cu suprafete de afisaj intre 50-150mp. Impactul vizual al unipolului este foarte puternic datorita dimensiunilor impresionante, fiind construite la minim 9 m de sol. Acest tip de panou este amplasat pe rutele principale de intrare/iesire din orase, pe principalele drumuri, in locatii cu vizibilitate maxima si trafic intens. Unipolurile sunt foarte eficiente in campaniile publicitare pe termen mediu si lung, campaniile de imagine si branding avand intotdeauna un feedback foarte bun.

 

Mega Board-aceste panouri sunt amplasate doar in afara orasului, pe drumurile nationale, crescand timpul de expunere al suportului publicitar pentru persoanele aflate in trafic. Au dimensiuni mari si foarte mari, iar datorita impactului vizual, publicul tinta ramane impresionat, deci imaginea prezentata ramana intiparita in memoria acestuia.

 

Mesh-acest tip de promovare poate atinge dimensiuni foarte mari, iar amplasarea lor se face in orase, in zone aglomerate, cu o vizibilitate foarte buna. Locul amplasarii se poate face pe cladirile centrale si ultracentrale, si sunt destinate campaniilor agresive de promovare, indiferent de specificul acestora.

 

Led screen-unul din cele mai noi suporturi electronice de expunere outdoor , ofera clientilor posibilitatea de a-si prezenta produselor si serviciilor companiei pe un suport asemanator televiziunii, cu acelasi impact, dar la costuri mult mai mici.

 

Tranzit-o componenta esentiala a unei campanii de publicitate outdoor, datorita unitatilor de audienta mari la care este expus mesajul. Aceasta metoda se refera la afise amplasate pe diferite mijloace de transport in comun , iar datorita faptului ca promovarea se desfasoara in oras, impactul vizual este unul puternic.

 

Directionale- casete iluminate sau nu, montate pe stalpi in partea superioara, cu respectarea unei distante de 25-30 m intre amplasamente. Aceste mini-panouri au rolul de a directiona clientul catre punctul de interes, amplasarea lor fiind in intersectii si pe artere principale.

 

City lights-suporturi speciale localizate atat in spatiile urbane deschise (de-a lungul arterelor pietonale), cat si in spatii inchise cu trafic intens. Aceste suporturi sunt foarte eficiente in campaniile publicitare de produs, datorita traficului intens din zonele de amplasament.

 

Trivision-panou publicitar asemanator backlitului ca si structura, insa difertenta consta in faptul ca fetele sunt dinamice, derulabile si permit expunerea unui numar de 1, 2, sau 3 clienti. Impactul vizual este unul puternic, datorita dinamicii si modului de schimbare al fetei de afisaj.

 

Despre AAM Group

Suntem o agentie de outdoor cu retea de panouri extinsa la nivel national, specializata si pe constructii de suporturi outdoor de mari dimensiuni, detinem panouri tip ledscreen, toate suporturile insumand un numar de peste 10000 mp definite prin panouri tip backlit, citylight, unipol, mesh, billboard, ledscreen, megaboard, directionale, tranzit.

Fiti la curent cu ultimele noutati:

Contacteaza-ne!

Cluj-Napoca, str. Borhanciului nr. 12 B, Corp 1

Outdoor
0754 873 729
Secretariat
0774 561 216

office@aam-advertising.ro
tina@aam-advertising.ro
laura@aam-advertising.ro

Connect with us