Aam Group

 

Puteti comanda bannere personalizate intr-o varietate de dimensiuni. Dimensiunile depind de locatia unde vreti sa plasati bannerul. Asigurati-va ca ati ales dimensiunile potrivite pentru distanta de la care vreti ca acesta sa fie vazut. Daca doriti sa poata fi citit de la o distanta mai mare, atunci un banner mai mare va fi mai eficient. De asemenea luati in considerare unde anume va fi localizat si ce obstacole ar putea avea in fata. Vizibilitatea este un factor extrem de important cand luati in considerare dimensiunile bannerului.

 

Trebuie sa luati in considerare folosirea culorilor potrivite, sa nu folositi prea multe fonturi si sa nu aveti un fundal care face textul greu de citit. Daca nu sunteti siguri de alegerile facute, atunci cea mai buna optiune poate fi angajarea unui grafic designer,pentru realizarea unei machete care sa satisfaca dorintele dvs. Cand imprimati pentru exterior, alegeti imagini care atrag privirea si care sunt usor de “citit” si asigurati-va ca acestea au destul loc “sa respire”. Daca o imagine este de proasta calitate exista riscul ca aceasta sa strice aspectul general al bannerului.

 

Tineti cont:

 

1) Titlul, nu sloganul, trebuie să iasă în evidență!

 

Am văzut afișe pe care sloganul era pus în plan principal, iar titlul campaniei sau produsului promovat erau scrise mai mic. În 99% din cazuri, nu sloganul e cel care vinde, ci titlul! Acesta e chemarea la acțiune de care au nevoie atâtea produse pentru a fi vândute mai bine.

 

2) Nu încărca un afis publicitar cu multe poze!

 

Un colaj de poze sau imagini de tip înainte și după poți folosi pe bannere sau afișe mari cât clădirile, însă acelea sunt pentru firmele care își permit. De regulă, mărimea de afiș preferată de IMM-uri sau ONG-uri este A3 sau A2, pe care nu încap prea multe elemente. Oricum, simplitatea și ușurința înțelegerii mesajului e cea care vinde in majoritatea cazurilor, indiferent din ce public țintă fac parte.

 

3) Afișul trebuie să atragă atenția de la distanță!

 

Închipuie-ți că are o rază de câțiva metri în jurul lui pe care este lizibil. Astfel, oamenii care îl văd de la distanță, și care de regulă sunt mai mulți, dacă e lipit într-un spațiu deschis, nu se vor apropia de el dacă nu li se pare interesant. E clar că nu poți pune un text suficient de mare să îi cheme pe toți să citească ce scrie dedesubt, dar design-ul poate fi suficient de convingător încât să îi atragă. Cum te asiguri de acest lucru? Trebuie ca din design să se înțeleagă despre ce serviciu sau produs este vorba.

 

4) Nu folosi imagini banale sau care au mai fost folosite!

 

Înainte să faci un afis publicitar despre un anumit produs sau serviciu, încearcă să afli ce alte afișe asemănătoare s-au mai făcut, doar ca să nu repeți ideea și să vii cu ceva nou. Încearcă să gândești în afara cutiei și să privești din altă perspectivă produsul. Dacă e vorba de un produs de care piața este plictisita sau chiar agasata(saturată), cum ar fi un brand de suc sau de bere, atunci încearcă prin afiș să nu scoți în evidență produsul, ci o nevoie pe care acesta o rezolvă. De exemplu, nimeni nu îți bea sucul dacă spui despre el pur și simplu că e cel mai bun, ci dacă spui că pe timp de vară, la drum lung, acesta îți poate deveni cel mai bun prieten.

 

Despre AAM Group

Suntem o agentie de outdoor cu retea de panouri extinsa la nivel national, specializata si pe constructii de suporturi outdoor de mari dimensiuni, detinem panouri tip ledscreen, toate suporturile insumand un numar de peste 10000 mp definite prin panouri tip backlit, citylight, unipol, mesh, billboard, ledscreen, megaboard, directionale, tranzit.

Fiti la curent cu ultimele noutati:

Contacteaza-ne!

Cluj-Napoca, str. Borhanciului nr. 12 B, Corp 1

Outdoor
0754 873 729
Secretariat
0774 561 216

office@aam-advertising.ro
tina@aam-advertising.ro
laura@aam-advertising.ro

Connect with us